MBA – Marketing a Reklama

Program MBA Marketing a Reklama je určen všem manažerům, podnikatelům a specialistům reklamních, PR či mediálních agentur, kteří se chtějí naučit principům efektivní marketingové komunikace a jejímu uplatnění v marketingové strategii. Program se zaměřuje na úlohu marketingu a jednotlivé formy marketingové komunikace. V jednotlivých předmětech se studenti věnují tvorbě komunikačních strategií a mediálnímu plánování, rozdílům mezi tradičním a moderním Public Relations, problematice vztahů s médii a veřejností a využití krizové komunikace. Není opomenuta aktuální problematika sociálních sítí a oblast content marketingu. Závěrečná část studia je věnována otázkám marketing a brand managementu. Specializace je vhodná především pro všechny pracovníky mediálních agentur a specialisty z oblasti marketingu. Program lze studovat 100 % online.

programy:

O programu

Studium programu MBA Marketing a reklama na Princeton Institutu vás seznámí s úlohou marketingu a jednotlivými formami marketingových komunikací. Cílem je zdokonalení profesionální kompetence z vybraných oblastí marketingu a jeho řízení. Pozornost je kladena na produktovou politiku, branding, marketingovou komunikaci a PR. Po úspěšném zakončení studia MBA na Princeton Institutu získáte prestižní profesní titul MBA, který se uvádí za jménem. Taktéž obdržíte diplom o absolvování studia v českém i anglickém jazyce.

Průběh studia

  • Marketingová komunikace
  • Marketingová strategie
  • Marketing produktu a značky
  • Strategický management
  • Projektový management
  • Marketingový výzkum
  • Tvorba PR strategie
  • Sociální sítě
  • Mezinárodní marketing
  • Branding
  • Závěrečná práce