MBA – Marketing a Reklama
Program MBA Marketing a Reklama je určen všem manažerům, podnikatelům a specialistům reklamních, PR či mediálních agentur, kteří se chtějí naučit principům efektivní marketingové komunikace a jejímu uplatnění v marketingové strategii. Program se zaměřuje na úlohu marketingu a jednotlivé formy marketingové komunikace. V jednotlivých předmětech se studenti věnují tvorbě komunikačních strategií a mediálnímu plánování, rozdílům mezi tradičním a moderním Public Relations, problematice vztahů s médii a veřejností a využití krizové komunikace. Není opomenuta aktuální problematika sociálních sítí a oblast content marketingu. Závěrečná část studia je věnována otázkám marketing a brand managementu. Specializace je vhodná především pro všechny pracovníky mediálních agentur a specialisty z oblasti marketingu. Program lze studovat 100 % online.

O programu
Studium programu MBA Marketing a reklama na Princeton Institutu vás seznámí s úlohou marketingu a jednotlivými formami marketingových komunikací. Cílem je zdokonalení profesionální kompetence z vybraných oblastí marketingu a jeho řízení. Pozornost je kladena na produktovou politiku, branding, marketingovou komunikaci a PR. Po úspěšném zakončení studia MBA na Princeton Institutu získáte prestižní profesní titul MBA, který se uvádí za jménem. Taktéž obdržíte diplom o absolvování studia v českém i anglickém jazyce.
Průběh studia
- Marketingová komunikace
- Marketingová strategie
- Marketing produktu a značky
- Strategický management
- Projektový management
- Marketingový výzkum
- Tvorba PR strategie
- Sociální sítě
- Mezinárodní marketing
- Branding
- Závěrečná práce